UWAGA! KONKURS DLA UCZNIÓW KLAS V I VI NA PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ

Ogłaszamy konkurs dla uczniów klas piątych i szóstych na najciekawszą prezentację multimedialną pt. "Zasady bezpiecznego korzystania z internetu"

 REGULAMIN KONKURSU

 NA NAJCIEKAWSZĄ PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ

 Przedmiot konkursu

1. Przedmiotem konkursu jest wykonanie prezentacji multimedialnej w programie Power Point (pakiet programu Microsoft Office) bądź w programie Impress (pakiet Open Office). W prezentacji powinny być zawarte informacje o wykorzystywanych materiałach źródłowych oraz o autorze pracy.

2. Konkurs skierowany jest do uczniów klas piątych i szóstych SP8 w Świdnicy.

3. Do konkursu może zgłosić się każdy uczeń, który wykona samodzielnie prezentację multimedialną w programie Power Point lub w programie Impress.

4. Temat prezentacji: Zasady bezpiecznego korzystania z internetu.

Cele konkursu

1. Pokazanie możliwości płynących z umiejętnego posługiwania się multimediami.
2. Zwiększenie świadomości multimedialnej.
3. Pobudzanie aspiracji poznawczych i twórczych poprzez wykorzystanie technik informatycznych.
4. Ujawnienie i rozwijanie uzdolnień oraz zainteresowań uczniów poprzez tworzenie własnych opracowań zadanych zagadnień.

Forma dostarczonej pracy

1. Prezentację multimedialną należy przygotować w programie Power Point lub w programie Impress.

2. Uczestnik konkursu może złożyć tylko jedną pracę.

3. Prace mogą być wykonywane tylko indywidualnie.

4. Czas trwania prezentacji nie powinien przekraczać 10 minut.

5. Prezentacja multimedialna powinna posiadać nie mniej niż 10 slajdów i nie więcej niż 20.

6. Autor prezentacji podpisuje się na ostatnim slajdzie i podaje źródła informacji, w oparciu o które powstała prezentacja.

7. Prace należy składać na płycie CD lub na pendrive do nauczyciela zajęć komputerowych.

9. Prezentacja zgłoszona do konkursu powinna być zapisana w formacie umożliwiającym otwarcie jej bezpośrednio w programie Microsoft Power Point (z rozszerzeniem *.ppt, *.pps). lub w programie Impress (z rozszerzeniem *.odp).

10. Jako nazwę plików należy podać temat pracy.

11. Do konkursu mogą być zgłaszane wyłącznie prace autorstwa uczestników, które nie naruszają praw autorskich osób trzecich i nie były nigdzie uprzednio niepublikowane.

Miejsce i termin składania prac

1. Prace należy składać w terminie do 24 marca 2017 r. u nauczycieli zajęć komputerowych.

2. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 3 kwietnia 2017 r.

Kryteria oceny prac konkursowych

1. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie postępowania zgodnie z zasadami niniejszego regulaminu.

2. Komisja będzie najwyżej oceniała prace:

  • prezentujące temat w sposób interesujący i przyciągający uwagę, charakteryzujące się oryginalnym ujęciem tematu i ciekawymi przemyśleniami,
  • napisane językiem zrozumiałym dla jak najszerszego grona osób, mające walory edukacyjne i popularyzacyjne.

3. Oceniana będzie również:

  • estetyka i efekt wizualny,
  • samodzielność pracy,
  • zawartość prezentacji,
  • grafika i cała szata graficzna,
  • przejrzystość,
  • techniczna poprawność wykonania.

Nagrody

Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej oraz na tablicy informacyjnej, a trzy najlepsze prace zostaną nagrodzone oraz umieszczone na szkolnej stronie internetowej.

2. Dodatkowo komisja konkursowa może przyznać dodatkowe wyróżnienia.

3. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne i nieodwołalne.

Postanowienia końcowe

1. Organizatorami konkursu są nauczyciele zajęć komputerowych.
2. Przystępujący do konkursu uczestnik akceptuje postanowienia powyższego Regulaminu.
3. Regulamin konkursu i jego wyniki będą dostępne na stronie internetowej szkoły na www.nw.sp8.net.pl.
4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do późniejszego wykorzystania prac.
5. Organizatorzy dziękują wszystkim uczestnikom za udział w konkursie i podjęcie trudu w stworzeniu prezentacji.

Dodatkowe informacje