8 MARCA - DZIEŃ KOBIET

Dzień Kobiet to wyjątkowe święto, które według chłopców z SU powinno się obchodzić codziennie.

Dlatego właśnie postanowili zrobić wszystkim paniom pracującym w naszej szkole niespodziankę. Świątecznie ubrani, podarowali im laurki i złożyli życzenia z okazji ich pięknego, wyjątkowego święta. Panie otrzymały też upominki wykonane przez uczniów naszej szkoły na lekcjach techniki.

 

Według mnie 8 marca to bardzo ważna data. Tego dnia kobiety obchodzą swój dzień, więc powinniśmy im dać piękny podarunek, wyręczyć w obowiązkach domowych i nie tylko. Obowiązkiem mężczyzn jest złożenie życzeń kobietom, na przykład: „Dziękuję, że czynisz ten świat lepszym i piękniejszym”.
Moim zdaniem Dzień Kobiet jest ważny, ponieważ wtedy kobiety mogą odpocząć i spędzić cały dzień na zakupach.
Patryk Frankowski, kl. 6c

Dzień Kobiet to miłe święto. Kojarzy mi się z wiosną, tulipanami, słońcem. Kobiety i dziewczyny zasługują na takie radosne święto. W tym dniu otrzymują od mężczyzn prezenty, które są tylko skromnym podziękowaniem za ich całoroczny wysiłek. Mężczyźni mogą być pewni, że obdarowane tego dnia kobiety odwdzięczą się uśmiechem przez cały następny rok. 
Bartosz Twardziaki, kl. 5c


SPOTKANIA TEATRALNE W NASZEJ SZKOLE

4 i 5 marca 2015 r. w naszej szkole odbyły się spotkania teatralne, w których motywem przewodnim był czarny teatr.

Uczniowie klas 2c i 3b pod kierunkiem p. Lilli Gil i p. Jolanty Iwanio zaprezentowały dwa przedstawienia - "Baśń o ziemnych ludkach" i " Zabawki". Na spektakle zaproszono dzieci z naszej szkoły oraz z przedszkoli miejskich.


"DOTKNĄĆ, ŻEBY ZOBACZYĆ" - NIECODZIENNE ZAJĘCIA W KLASIE IIIC

Podczas zajęć w klasie IIIc uczniowie, zainspirowani opowiadaniem o niewidomej dziewczynce, postanowili wczuć się w sytuację, kiedy jest się osobą niewidzącą.

Przynieśli do szkoły opaski, szaliki i zasłonili swoje oczy. Próbowali odnaleźć się w codziennych czynnościach: schodzili i wchodzili po schodach, jedli drugie śniadanie, przemieszczali się pomiędzy różnymi pomieszczeniami szkolnymi, spacerowali po alejkach, boisku na terenie szkoły. Dzieci doświadczyły różnych trudności, jakie napotykają na co dzień osoby niewidome. Następnie opowiadały o swoich odczuciach i wrażeniach. Podsumowując zajęcia, uczniowie podkreślili, że bardziej rozumieją problemy osób niepełnosprawnych. Są również świadomi konieczności dbania o swój wzrok.

Dodatkowe informacje