CO SŁYCHAĆ U PIERWSZAKÓW?

 W tym trudnym czasie pierwszaki nie poddają się i całe serce wkładają w zdobywanie wiedzy i umiejętności.

Od początku nauczania zdalnego nie tracą zapału, wykonują nie tylko to, co zadane, ale również angażują się w prace dodatkowe, takie jak na przykład: hodowla dżdżownic, praca plastyczna wyrażająca wdzięczność dla pracowników służby zdrowia, wyszukiwanie wiadomości o drzewach i wiele, wiele innych prac. Poprzez swoich rodziców utrzymują stały kontakt ze swoimi wychowawczyniami. Przesyłają im swoje prace i pozdrowienia. Nauczyciele z kolei wyrażają swój podziw dla Rodziców, którzy z tak wielkim zaangażowaniem wzięli na swoje barki trud nauczania. Niektórzy z nich dokonali spostrzeżenia, że pozwoliło im to lepiej zrozumieć swoje dziecko.
Pierwszaki poznały w tym czasie treści edukacyjne związane z wczesną wiosną, ochroną środowiska w szeroko rozumianym zakresie, poznały tajemnice wiatru i pracy strażaków, czyniły też przygotowania do Świąt Wielkanocnych. Bardzo spodobały się im zajęcia z programowania. Z zapałem uczyły się dodawać i odejmować w zakresie 20 z przekraczaniem progu dziesiątkowego. Miały okazję wyrazić swoje emocje, wykazać pomysłowość, kreatywność, i to nie tylko w działaniu plastycznym, czy technicznym, ale i na w-fie! Nauczyły się śpiewać piosenkę o wirusie i o numerach alarmowych.
Pierwszaki bardzo tęsknią już za szkołą i za wspólną zabawą z kolegami i koleżankami!
Historię ich działalności można obejrzeć na zdjęciach.

https://mojaswidnica.pl/pierwszaki-z-sp8-ze-zdalnym-nauczaniem-radza-sobie-doskonale/

Więcej zdjęć można zobaczyć na naszym FB:)

KLASA 1A


KLASA 1B

KLASA 1C



autor tekstu - p. A. Richter

autorzy zdjęć - rodzice

Dodatkowe informacje