KLASOWA UCIECZKA UCZNIÓW KLAS 3D I 3E W KARKONOSZE

7 i 8 czerwca 2018 r. odbyła się wycieczka uczniów klas 3D i 3E do Karpacza i Szklarskiej Poręby. W pierwszym dniu mieliśmy okazję spędzić przyjemne chwile w miasteczku kowbojów  - Western City. Atrakcje, którym się oddaliśmy, to: jazda konna, spacer, przejazd kolejką, strzelnica indiańska, rzut nożem, rzut włócznią. Atrakcją specjalną był pojedynek rewolwerowców.  Następne miłe chwile przeżywaliśmy na torze saneczkowym. Po szaleńczych zjazdach pojechaliśmy do Hotelu Gołębiewski, tam mogliśmy poszaleć w Parku Wodnym Tropikana.

Wieczorem po zakwaterowaniu się i zjedzeniu obiadokolacji spędziliśmy wspólnie czas grając w gry sportowe.
W drugim dni naszej ucieczki w Karkonosze pojechaliśmy do Szklarskiej Poręby. Tam spacerowaliśmy przez Wodospad Szklarski do Żelaznego Tygla Walońskiego średniowiecznej osady skarbów, w której prezentowane były rekonstrukcje dawnych urządzeń górniczo - hutniczych, a także odtwarzane dawne zawody rzemieślników (hutnik, kowal). W osadzie pod opieką przewodnika, mogliśmy własnoręcznie uruchamiać średniowieczne urządzenia górnicze, które zostały pieczołowicie odtworzone opierając się na zapiskach dawnych kronikarzy i inżynierów górniczych. Na koniec piekliśmy kiełbaski i jedliśmy chleb na 30-letnim zakwasie. Ostatnim punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Leśnej Huty, w której mięliśmy okazję zobaczyć proces powstawania szklanych ozdobnych wyrobów oraz własnoręcznie wykonaliśmy ozdoby na szklanych naczyniach.
Spędzone chwile w Karkonoszach na zawsze zapadną w naszej pamięci.