UCZNIOWIE KLASY 3E ZDOBYLI ŚLĘŻĘ

2 czerwca 2018 r., w pogodny sobotni dzień uczniowie klasy 3E wraz z rodzicami i wychowawczynią postanowili zdobyć Ślężę. Wycieczkę bardzo dokładnie zaplanował pan Andrzej Dobrowolski – doskonały znawca górskich szczytów. Trasę pokonywaliśmy leśnym szlakiem, wdychając świeże powietrze. Dzień zaliczamy do udanych, ponieważ miło i wesoło spędziliśmy czas we wspaniałym towarzystwie.

A tak relacjonują wycieczkę uczennice z klasy 3e:

Maja Sikora

2 czerwca nieliczna grupa uczniów klasy 3e wraz z rodzicami i wychowawczynią panią Sylwią Gołowkin wybrała się na Ślężę. Zbiórka była o 9:30 na parkingu przełęczy Tąpadła. Wybraliśmy żółty szklak naszej wędrówki i wyruszyliśmy o godzinie 10:00. Trasa nie była trudna i pokonaliśmy ją w godzinę. Na szczycie rozpaliliśmy ognisko i upiekliśmy kiełbaski, na deser zjedliśmy lody. Aby zobaczyć malownicze widoki okolicy, weszliśmy na wieżę widokową. Koło godziny 14:00 zeszliśmy w dół, wszyscy pożegnali się i odjechali do domu.

Aleksandra Thrun

Drugiego czerwca byliśmy na wycieczce z kilkoma koleżankami z klasy i ich rodzicami. Wycieczkę rozpoczęliśmy z Przełęczy Tąpadła i idąc żółtym szlakiem dotarliśmy na górę Ślężę po około godzinie. Kiedy doszliśmy na górę, dorośli rozłożyli dzieciom koc i rozpalili ognisko, tymczasem dzieci grały w gry i zabawy. Piekliśmy kiełbasy i pianki na ognisku, a na deser były lody. Mieliśmy również okazję wejść na wieżę widokową, aby podziwiać piękne krajobrazy. Wyprawa zakończyła się zejściem na dół, pożegnaniem i wszyscy pojechali do domu. Wycieczka była bardzo przyjemna i myślę, że wszyscy chcieliby ją powtórzyć.